Jag vet inte vad det är men.

Jag är som beroende av alla dessa sidor man har.
Bilddagboken
Apberget
Bloggen

Shit jag får skärpa mig nu.
Idag har jag varit duktig, jag skolkade inte från någon lektion och kom inte försent heller för den delen.
Pappa drog in min körning för att han har sett att jag hade mycket frånvaro.
Så jag måste nog bättre mig, eller vadå måste?
Jag SKA bättra mig.

Sedan har jag gjort läxa med mamma, har en uppgift om solsystemet.
Dock har jag inte varit duktig med matten, jag har prov vilken dag som helst nu men jag har inte gjort ett skit i matteboken. :S

Jaja, jag ska nog sova nu, klockan börjar bli mycket. fast börjar iofs kvart i 12 (A)
I'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0