alltheboyswannatakeapictuewithme

ännu en vecka har gått av mitt meningslösa liv, hahah
vad har jag gjort i veckan?
enbart chillat och de har varit underbart som vanligt
vill jobba och ha pengar så skulle jag köpa allt knark i världen för att ba kväva och strypa mina känslor..
meh.. nää jaa vad säger jag? mm
räddade emil från krogen igår när han vart påhoppad, så nu är vi kvitt (lång historia)
hm.. vad har hänt mer......vaad ärr de jag brukarfundera påå

veckan har typ bestått av mat också.. helt galet vad jag varit hungrig hela tiden
inte konstigt egentligen och känns som jag gått upp 40429 kg
och jag vill ha pengar så jag kan köpa gymkort..
sen vill jag ha pengar så att jag kan köpa en audi rs5a



jaa jag vet redan att de där är världens snyggaste bil! fast svart
sen skulle jag köpa en q7a till pappa kritvit
sen skulle jag betala av mamma och pappas lån och sånt, 
köpa ett hus till pappa en bit utanför stan
köpa en lägenhet till mamma i stan
bildligt talat slänga pengar runt mig till nära och kära
resaaa!! sticka härifrån haha

jag tror jag är en person som skulle vara lycklig med mycket pengar haha
- nää men då är man inte lycklig då har man inte nära och kära
knulla de, jag köper nära och kära  hahah a
nej liiinjen sandra
vadå en lina... NE JAG DRIVER,, hahehhe hahr240 2+124 oqa

MEN ikväll, då jävlar
 mina två favoriter kommer nu snart :D :D

PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0