dagen innan vi välkomnar det nya året

Idag så trodde jag det skulle bli en stressig dag med gymmet och stan och sola och allt
Men det vart de verkligen inte, det flöt på asbra.
nog pga att jag skippade att fara å träna ;D

Först ner på stan och släppte in syrrans kille i mammas lägenhet, sen gick jag ner på stan och då kom Julias buss precis.
Så gick vi och kollade på kläder och så, hittade en jätte gullig klänning på bikbok men fick ångest innan jag skulle köpa den :P
Vid 4 mötte jag upp Elina och vi gick och fixade hennes sista grejjer till imorgon.
Vi vandrade till suntan på teg sen, och solade ståsolarium för första gången (för mig)
Gratis kräm fick båda också :D som typ ändå fungerade, var tvek på såna förut.

Fick en skön promenad hem till mamma sen och fixade ihop kläder till imorgon som gick förvånadsvärt snabbt.
aja vi ser väl hur det ser ut imorgon
Tog bussen upp till umedalen sen, har suttit och försökt kolla om jag ska ha lockigt imorgon men det fick inte så himla bra :D hahah så jag gav upp det rätt fort.

Dagens köp

- Örhängen,
- silverarmband,
- solpuder (som jag aldrig ägt tidigare)
- Rsfu produkter calm och en shaving gel

Sen måste jag ge en hälsning till Julia
- TAGGA :D
du gör min dag imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0