skriv av mig

http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2010&m=jan&d=4&h=0&mi=0
&t=19-t55-5e55r
&yn=Sandra&c=bl&mc=3


snart fyller jag åår :)
vett i fan vad jag ska förvänta mig för har inget planerat men.
Idag var for jag på stan, fick skjuts av hukke
For på banken flyttade lite pengar, men insåg att de var onöfigt för jag får pengar imorgon aja
skaffade internet bank som jag nog sällan kommer använda men
var uppe till mammas jobb också och sa hej, träffade jessica och kicki och robin och alla i deras gigantiska familj, sen lilla max, så sööt unge
gick ner på stan och mötte upp robin, så tog vi buss hem, gick på kvantum, köpte mat och onyttigheter som en giganskit godispåse, ännu större än herr erikssons familjen haha
Gick hem lagade ris, nuggets och beasås, fast robin tog curry
OJ så god min tallrik vart, får inte glömma soyan
ELLER Entourage till maten! ääälskar den serien

AjA
igår var jag med Elina och Nina :)
vi hade planerat att busa och mysa, men vi satt bara och såg tv och färgade elinas håår.
Längtar efter att se när hon gjort löshåret, kommer bli mängda snyggt :D
Nina for vid 1 kanke och Elina stannade kvar för hon skulle vänta på erik till klockan 5, men de gick jätte bra.
Vi åt glass med skita-ner-dig-kola sås, och tiger kaka sen såg vi johan falk film, vi bytte 2 gånger för att hitta den med mest Frank i <3
och sen såg vi amusment, och jag somnade och när jag vaknade så log dom och kollade på mig och skrattade
:( :(

Imorgon så ska jag fara och träna på usm, hoppas elina följer, ska basta också :D
Sen ska jag gå på stan med julia hade vi bestämt, och hoppas jag hittar nånting till nyår, vet bara att jag ska ha ett linne som jag fick av syrran från frankrike :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0