mkt mer än vad de egentligen är

Vill inte tänka mer
men jag kan inte sluta hoppas
men allting är på låtsas
och detta måste stoppas
man måste tänka framåt
för att orka morgondan
men det är svårt när inget längre är som det ska
Då väntar ni överallt för att få rätt besked
men det som ingen annan vet berättar jag i hemlighet
Dagen vaknar över hustaken och
jag vill aldrig såra dig igen
Nu är jag utanför i kylan desperat
för att få komma in
och kärlek existerar inte
om inte sommarn vill
tänker inte tillbaka mera för jag orkar inte längre
ska man leva med vintern nu när alla sommarminnen bränner?
Så om du tänker tillbaka så
vinden den vänder
och ingen annan kan vinna den heller
men ändå så tänker du inte på någon annan än henne
Så det är bara att blicka tillbaka
på tiden då du inte var så ensam
Problemen växer sedan så finns det ingen tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0