BA TJA!

Fan länge sen nu, ska vi dra en uppdatering som vanligt, undra om jag ska börja skriva här lite oftare?
annars är jag med i en gruppblogg
Waistdeep.blogg.se
gärna och kommentera vad ni tkr om den.
all kritik - bra kritik oftast (A)

Annars då?
Jo jag lever, skolkar inte lika mkt i skolan nu, men dock ändå så mkt att jag inte får mitt studiebidrag.
Men de ska jag ändra på, eller de är på bättringsvägen 20% nu så får de troligast i mars nu om jag är duktig.
Sen så har jag flyttat till min far, om jag nu inte skrivit på så länge att ni inte visste att jag bott hos min mamma.
Haha ingen direkt skillnad mellan att bo hos nån av dem med tanke på att dom bor 1 hus ifrån varandra, mitt inne i stan också. LOVE IT
Men till min besvikelse så ska min brosha flytta ihop med sin tjej Jenny, jätte söt tjej.
Dom ska flytta mer centralare än vad vi gör nu, ända ovanför Olles här i Umeå.
Så då kanske jag och pappa ska flytta också för de första för att vi inte behöver allt utrymme, för de andra så kommer hunden v 22 så då skulle de ju vara perfekt med en markplan.
Ni som känner mig kanske vill hejda mig nu och fråga hund vadå?
Jo vi ska skaffa hund, som jag typ velat ha heeela mitt liv!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0