Tjenis penis

Varför ska allt förändras?
Varför kan inte allting bara vara som de varit?


Du kan ju ta och växa upp bestäma din mind. Blir alltid besviken på dig. spelar ingenroll längre har ändå aldrig brytt dig om mig. du leker bara

ANNARS DÅ!
Jo jag och pappa vad och kollade på lägenhet uppe på Gimonäs idag, och vi/HAN bestämde sig för lägenheten, en söt 3a var de faktiskt. Hoppas också att jag får rummet nere i källaren, då kan man ju ha som ett enskilt, så de blir ju bra.
 Men jag har blivit så bekväm med att bo så centralt att jag förfan inte ens vet hur man kollar bussarna, nämen typ! Hatar också att åka buss, kommer ju alla pengarna gå till de?! :O

Så vi flyttar den 1a April, vilket inte är länge kvar.. måste typ börja packa, jag som nyss fått ordning på mitt rum och grejjer as fint :(
Sen nu är de ju fredag, vilket betyder att min bror flyttar om 2 dagar, det känns inte heller så himla skojj.

Nu ska jag återgå till Dellta igen.
tjoe


(Jag och Dellta Aka Sandra på Åsele marknad 2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0