Fullt upp

Idag så vaknade jag av Sanna skickade ett sms,vid 11 eller nått sånt.
Klev upp och drog igång med städningen här i lägenheten,
Putsade alla fönster i lägenheten och eftersom de är såna här fönster som man öppnar i mitten så blir de ju 4a rutor per förnster och de var 9 fönster alltså 36... haha shit, fattade inte ens själv att de var så många :P

Sen så skurade jag duschen, båda badrummen, RUBBET! har haft fullt upp.
Pappa kom hem vi 4a, vi käkade och drog sen till nya lägenheten på Gimonäs. Vi mätade och höll på, jag ritade en skiss på mitt rum, haha för å se hur jag kan ha allt :D
Sen drog vi till maxi och köpte chipES o cola till hockeyn, som vi ser just nu.

Efter matcherna ska pappa gå igenom teorin med mig.
c ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså! vilken jävla uppdatering!! :(

2009-03-18 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0