dagen efter

var vaken till 3 inatt, kunde inte sova, äckliga tankar hemsökta mig.
så jag tog mitt täcke, kudde och trippade över till mamma, haha kände mig 5 år igen.
Hon kunde inte heller sova.

Vaknade imorse vid, ja 12, klev upp, tog en morgoncigg, tittade in i badrummet och såg mig själv i spegeln...
oj .. oj oj mina ögon var svullna och söta som dom brukar vara dagen efter gråt.
Mamma strök mig över pannan och log, kändes bara bättre då :D ♥

Gick till skolan och skulle snacka med maggan, men hon var sjuk.
hoppas jag inte blir uppsagt från skolan nu, detta var ju sista dagen..
aja arbetsförmedlingen lockar iaf

Mat snart, mammas hamburgare!! välförtjänt
snackar med petter nu om gymma, JAG VILL GYMMA! träna bort lite love handels haha ♥



Och jag juste, jag klippte mig i förrgår, kortikort kort, 2 decimeter klippte dom bort :O

Kommentarer
Postat av: Jea

jag har faktiskt haft samma tanke som du, att skriva ett brev. så det är inget fel i det, modigt som din mamma sa, skulle jag vilja säga! Men läste dock att du fortfarande träffar han.. de går ju att diskutera. Men som sagt, så vill jag dig allt gott och hoppas allt löser sig. vet ju hur det känns. skype?

2009-11-19 @ 20:07:00
URL: http://jeaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0