fylla

haha var år sen jag drack känns de som, så jag vart rätt knas igår.
De var jag Eve, Johannes, Anton och Albin :)
Vi for på cover, jenny och broshan var där med robin och richard, som för övrigt bjöd mig på en god drink, tack tack :)
sen gick de utför, haha
jag började bråka och putta på nån lång brud, hon börja grina så höll jag på bli utslängd...
men vart förståss inte de ;)
när de var slut så (minns inte vad jag gjorde) men iaf kom en kille fram och puttade mig, AS hårt så har fan blåmärke nu. såg ut som han ville döda mig.
sen for vi och käkade på max, vid de laget hade vi tappat bort johannes och albin haha
sen vare tjaffs som vanligt mellan mig och en annan person utanför max efteråt i typ en halvtimma
vi skildes som ovänner iallafall,
och när jag kom hem så tog jag ett bad och såg family guy, HAH att jag orkade









dom enda bilderna som vart... haha

pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0