hemma

första gången jag är hemma på dynglänge.. har ändå saknat min säng och mina KUDDAR.. höm höm!
Jo men jag tog ju körkortet i... vad blire igår? haha
kommer inte ihåg har varit hög på de där så känns fan som en vecka sen..
IDAG:
ja jag vaknade, drog till farsan men biilen haha
sen for jag till mamma, drygade, sen krono, städade men en surjävel som klagar hela tiden!!
och förstörde sin damsugare :(
Käkade med pappa och lena, sen for jag till mamma fick en godispåse som grattis till körkortet.
Sanna smsa och frågade om nån var sugen på att dra ut, haha men givetvis
Jag tar pappa bil, far och hämtar Amandam på böle, sen till Emma och Ami.
Bilen vägrar starta!! så jag får köra emma och amis gobil, OJ jag älskar att köra bil.
aja
Vi for på Olles först, de var lite lam stämning så vi gick till pipes, någolunda bättre, fast hade nog trevligare på Olles..
Sen körde ja hem dom till sandbacka och då skulle jag köra hem, men bilen vägrar fortfarande att stanna...
NU kommer vi till de dryga,
okej så jag får skjuts hem av david och ami, TACK..
kommer på att jag glömde mobilen i bilen, och då märker jag även att jag låst in nycklarna.. YA!
Tidigare idag såg jag även att extranycklarna låg i bilen.........
så att SÅ smart var jag idag,
vad har du gjort?
något extremt klantigt som jag eller var din dag normal?




kss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0