Hörnefors

Igår kväll var jag i hörnefors, pappa skjutsade mig simon och pontus dit.
Så for vi tre till Mikael och Robert.. satt där och chillade bara.
Sen drog jag och robert till hans lilla mysiga stuga, ahha älskar lillstugan!
och där softade vi ännu mera bara tog de lugnt
vi såg LAND OF THE LOST! haha så klockren film, både jag och robert diggar ju Will Farrell
jag dog när han ska hälla dinosariepiss på sig

efter den såg vi Inglorious Bastards som också var riktigt bra
- we going to be doing one thang and one thang only... kill nazis!!



och Brad Pitt är ju så jävla snygg!



Sen kom pappa och hämtade mig efter han varit och jagat, sen tänkte jag ut värsta planen att jag skulle fara till morsan typ vid halv 4 och bara softa sönder för trodde hon slutade jobba klockan 7, men hon var hemma när jag kom dit... aja nu sitter jag här hos henne och bara lyssnar på mysik, hade dock kunnat vara så mkt skönare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0