lugntheladagen

Missmissimissimissmiss missmiss missmiss
sa sa sa sa sa sakna sakna sakna









igår Lördag
: vaknade och var dyngbakis, jag som inte brukar bli de.
Tog de lugnt heela dagen, lagade makaroner med lite matl grädde, strö lite socker över de också och stekte bacon med matl grädde i de också, sen på med lite salt och peppar, sen en klick soya! uuunderbart gott, enkelt också.

Var ju meningen att jag skulle fara och hälsa på simon, men jag orkade verkligen inte. var lite lätt bakis fortfarande då de blev och va hemma, chips och dipp på kvällen.
116 i tetris och ett glas saft.
får inte glömma att jag tog ett bad också, ställde ba datorn på toaletten och såg film :)

Söndag: Hade en konstig dröm, som kändes som verklighet.. orkar inte gå in på den men de var om denniskorv, farsans bil och en toalett som stog under tvn...
JÄTTE konstigt ja vet!

så nu har jag inte varit vaken så länge, kanske 1 timma
vet inte vad de blir ikväll, men hoppas på något gott framför en bra film.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0