polisen grisen!

haha skulle ju fara till krono igår kväll vid 7, så  kommer jag precis före tegsbron och jag blir stannad av polisen!!!
fick blåsa, och jag skulle nog inte druckigt den där cidern till maten
så hej, där rök körkortet!!!
underbart


NEJ JAG DRIVER!! hahah ofta

Men jag vart faktiskt stoppad, för dom hade sån här vanlig koll vid vägen, så då blockade dom mig randomlie.
fick blåsa men de gick ju förståss jätte bra :)
och fick en gratis biobiljett av nån för att jag gjorde en ankät med massa frågor :)

Men våran bil är ju lite känslig när man ska starta den för att vi måste ladda batteriet.
Jag fick igång den på andra försöket utan att behöva rulla igång den,
- De sitter i handlederna (H) ;)
och OJ vad pappa garvade då

men jag äger, och nu ska jag äta makaroner, köttbullar och gräddsås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0