för många minnen


du är verkligen den bästa





haha liften

"du kommer ihåg, eller hur bög?"



bilden jag kallade lycka

fin midda hemma hos dellta våra föräldrar tillsammans,
de var ju bara underbart




åsele 07


hörnefors jack

hos boston.. bilden som skulle vara lite ba va.



!!!!!!!





bilden för-alltid-vi

jag vill inte att du ska försvinna



jag har delat mina bästa stunder med dig

minns du att de var inne på skoltoaletten när vi tog de här fotot som vi "uppfann" vårat magiska handskak?


"håll så, värsta coolt de vart"




citat ur min urgamla dagbok
Lördag 13/8-05
"På hemvägen träffade jag min lilla ängel och ida, jag och sandra var nu ensam hemma, båda våra föräldrar var på Garagefest"
"Vi gick hem till mig för att återigen ta en cider, gick till busshållplatsen, sen hem till mig igen och hämtade en ciggfimp från nån grejj hemma, gick bakom skolan i sörmjöle, sandra provade ett bloss eller två"
"vi gick hem till sandra, och vi hörde viktor och jonathan skrika, men vi hörde inte vad som sa för sandra var så pissnödig"
sandra sover hos mig nu!
// störtskön dag
hahaaha


14/9-07
sandra var sjuk idag
gansta tråkigt


har inget datum på detta men tror de är från -06
"Sandra Klara Marie Delltoft!

Inget går upp mot en riktig vän.
Det finns nog inget jag inte gör utan dig.
Varje gång jag är borta från dig, saknas det nått, det stämmer inte.
Jag tror nog jag skulle dö utan dig.
Du är vatten till havet.
Du är som vingarna på en fågel för mig
Fruktar inget när jag är med dig

Jag Älskar Dig <3"


07-05-13
"Sandra och jag kompisar fortfarande.
cant se me living without her!





Kommentarer
Postat av: evelina

vilka fina bilder på er tillsammans :(

2009-10-15 @ 09:57:28
URL: http://evlna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Starkt gjort av dig! Hoppas allt förblir precis som

du beskriver det!

2009-10-15 @ 16:38:49
URL: http://jeaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0