låt det regna lite pengar

Började skolan seriöst idag, haha känns skumt men ack så skönt att göra nånting vettigt.
Pluggade i ett grupprum till klockan 11, då kom Lena och hämtade mig.
Annars har jag bara varit fixig idag, ordnade garderoben så man kan ställa den in till väggen trots listerna, damsugade, och bärde ner en hel del saker till källaren.
Sen var jag och hämtade William i Stöcke på hans skola, och han skrek till sin kompis
- ADAMmMMM, här är Roland Pahkala, han spelade med Björklöven förut...
Hans kompis log, haha  William hade ju nämligen bett pappa om en autograf till Adam för några dagar sedan.
Dom små liven, uppspelta för minsta sak.

Trying to bend the truth


Bilden är sen tidigare i somras, då allt var som bäst
Jag hade Dig
Jag hade er

Dagens låt - Blues - Helt Okej!
Ey varför vill ni tjaffsa med mig,
säg äre krig ni vill ha så äre helt okej,
för jag tänker inte backa för nån
men om ni känner för att testa, kom

Kära moder, förlåt mitt språk, kan inte tämja min tunga, de är din son dom vill åt
strupen stramar försöker andas får ingen luft
missären drar ner och vägrar låta mig komma upp men nånstans långt där fram så skymtar ljuset,
måste förtsätta kämpa, kan de inte vara slut?
Huvet knasar hoppas allting är en dröm så jag får vakna o återgå till min skönhetssömn men verkligheten håller mig hårt i sitt grepp sitt tillbaks och undra vart fan det var allt gick snett
så många frågor som aldrig fick svar greppa hårt för å behålla de lilla vett som finns kvar
och gud jag antar att de ä nu förändringen ska ske, befinner mig på knä i hopp att du ska se,
mitt hjärta allt jag ville var att göra de rätta
vara dig nära,
ta hand om mina kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0