yeah babi

helgen har varit jätte skön.
fredag, jadu säger bara hello snyggning!!
Lördas, förfest med morsan, skulle ju till jessica men de vart inge, ingen kunde skjutsa mig dit,
farfar fick njurstens-anfall så pappa var upptagen.
Emil, Simon och Thomas kom förbi när mamma hade farit, JAG HADE ASSKOJJ, måste varit nått vi fick i oss HA
sen fick jag ett sms när vi hade tänk dra att man inte kommer in på biljetterna efter 12, så då blev de inget för mig.
Vi for ut och körde bil istället, jag satt enbart bak med thomas hela tiden och mimade med honom och skrattade så att jag grät.
ÄLSKAR ER GRABBAR!!!



Sen från och med idag så bor jag ovanför allstar i 10 dar eller vare va :P
ska vara kattvakt när jenny far till Thailand ;p
Så nu sitter/ligger i soffan med laptopen på benen och en sovande kattunge på magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0