ELINA OCH SANDRA ÄR BÄST I VÄRLDEN!

Jag älskar mina kompisar som fan och en tillperson som är bajs nu menahjajaa

är värsta glad IDAG, för de har varit SOOOOOL♥, och jag har varit med sandra och hunnit träffa Linn, Ami, emma också en sväng.
ätit den godaste klubban
Kollat när sandra klippt sig, som vart jätte fint :)
Fått ett samtal från självaste töcksfors om sommarjobbet och de ser fan mer lovande ut än vad jag trodde.
Ska ge sommarjobb här i umeå EN till chans men får se hur de går annars så måste jag ju.
Elin som hon hette var förövrigt jääääävligt trevlig och de var inte alls knas att prata med henne.
(ni som undrar varöfr jag typ tilllägger sånt dära är för att ja, ni som vet YELLOW och ni som inte vet får väl fan undra då suckers)

JA men jobbet då, lönen var ju ganska skön haha på en månad tjänar jag typ dubbelt än vad jag gjort nån annan sommar heheh
FÄTTIGLAPPNNN
Anitngen hela sommaren eller 2 månader elle 1 månad, de ska vi prata lite mera om sen  hur jag känner och hur de ser ut.

så vad ska jag säga, kanske hej värmland?

Idag är min dag bäst puss


Kommentarer
Postat av: Elina

Sweetie! Du vet att allt kommer bli bra tillslut, det blir bara motgångar ibland som man måste ta sig igenom! och det gör du ju så lätt! Och jobbet där borta kommer du klara galant om du bestämmer dig för det för du är så bra! Pussssssss!!!!!!!!

2010-04-14 @ 22:12:45
URL: http://elinahugosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0