Hmm beslutsångest

Tänker bara på en sak just nu, fick veta att jag kanske kan få jobb hela sommaren i Töcksfors.
Juni till Augusti, om jag får ersättning
De är ju fan ett fast jobb hela sommaren och en utlandsresa är ju som klar då, 
ME då missar jag en hel sommar med vänner och familj istället?

VARFÖR handlar alltid mina val om att ge upp nånting,
kan jag inte bara få någonting som går ihop hur bra som helst i mitt liv.

Jobbintervju imorgon, på ja,
kanske de mest slavgörande jobbet, Telefonförsäljning ?!?!
Men de är ju iaf lite pengar i fickan tills vidare... men psykiskt jobbigt fan.

Ska ta ett långt bad nu, men oolja o skum, o ljus o family guuuy :)
Puss på alla som jag var med idag! :)


Kommentarer
Postat av: joel

du e den ända som klagat xD ! så du får faktiskt förklara vad som e wrong :)?

2010-04-12 @ 22:48:23
URL: http://fuckwithyou.se
Postat av: Syster

men vänner och familj kanske hälsar på? sen går det att skaffa fler vänner... :P

2010-04-13 @ 07:18:03
Postat av: evelina

DET ÄR SÅ VÄÄÄRT SANDRA! jobba jobba jobba.

lätt värt de, tänk pengarna efteråt... jag vill också

2010-04-13 @ 17:03:44
URL: http://evlna.blogg.se/
Postat av: joel

ja de e ju bara du som tycker de e konstigt så de e nog din skärminställning som e knas, den funkar nämnligen som den skall i safari, explorer, firefox och opera :) tack ändå för upplysningen

2010-04-13 @ 17:12:36
URL: http://fuckwithyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0