silence



Hade aldrig upplevt känslan att vara kär, pirrande i kroppen och en våg av värme som stryker över en när någon håller om en...
tills jag träffade dig
de var bara shit, är de såhär de ska kännas

du gav mig en ny syn på livet och har hjälp mig sjukt mycket personligen,
trodde aldrig jag kunde få tillbaka lite av den personen jag saknade.
Du var inte som någon annan

trodde jag förtod dig och du mig men tydligen hade jag så jävla fel
som förut känner jag mig sviken och bedragen
du gav mig årerigen falska förhoppningar
Var jag bara en lek för dig?

Lycka till och hitta någon som bryr sig så mkt om dig som jag gjorde

vill aldrig att du ska få mig att skratta igen
vill aldrig ha dina armar omkring mig
vill aldrig känna dina läppar mot mina
vill aldrig att mina händer ska vandra över dig kropp igen

faöööööölsfkaJÄVAL SVIN!Ä ioaök åååh

Kommentarer
Postat av: evelina

Finns här ifall du vill prata, älsklings sandra! :/

2010-04-08 @ 18:39:42
URL: http://evlna.blogg.se/
Postat av: E

<3<3<3<3

2010-04-08 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0