riverside motherfucker

Idag så tänkte jag fara och köpa en extern hårddisk på Mediamarkt.
MEN, då hade pappa Roland lämnat bilen i Överbeoda, rätt less blev jag då.
Ett försök att ringa broshan också och höra om han ville följa med dels för ja, han har bil, och för han är rätt duktig på vad som är värt att köpa och så men men.
Aldrig kan nånting gå som man vill...

Var på Introduktion idag på Ungdomstorget, de gick faktiskt förvånadsvärt bra, fick inga större tankar om att jag ville ut därifrån.
Men nu kommer de vara varje dag i 2 veckor så jag blir lite nervös faktiskt.
Dom gav mig några funderingar som jag tar med mig hem, annars vare väl sådär.

Måste fylla i massa pappersarbeten, känns ganska kört nu med att få försörjningsbidrag igen för att nån äcklig person har lagt in 1050 kr på mitt konto och sen att jag kanske kommer få jobb på NE'TM, kanske de mest drygaste och desperata jobb jag sökte, vem är de då som hör av sig, MEN SJÄLVKLART.
Happ då kommer dom ju se de
Fast börjar få lite ångest för att jag ska dit, kan inte tänka mig att jag ska sitta och ringa massa okända personer och sälja miljonlotter
ROLIGT???
Vi får väl se om jag far eller inte, kan jag inte bara snälla Gud få ett jobb som lokalvårdare eller något mindre socialt jobb som jag kan trivas med?

Aja nu har jag babblat för mycket känns de som
Ska gå och dränka mig i ett par glas vatten.
HuJ


Elina, Jag och Sandra på 5ive i fredas


Kommentarer
Postat av: Jea

Vad roligt att se dig och Sandra tillsammans igen!

2010-04-12 @ 20:50:21
URL: http://jeaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0