Time is running by me

Idag var jag hundvakt åt lilla valpen Riki, han var otroligt snäll!
Vi busade ett tag när han kom och han snosade runt lägenheten.
Sen vart han rätt nöjd och la sig och sov bredvid mig i soffan.
Vi gick ut en liten prommis.
Han var så söt och duktig så!

Elina var förbi också♥

Skulle färga håret, blonda slingor, men mamman är så inkompitent att hon inte ens kan göra de.
Aja,

En snabb fråga till nån som läser

Går ju igenom ett projekt nu att bli lauren conrad hårfärg
Men går ju SISÅDÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......

Ska jag vara

*Mörkbrun
*Mörk rödbrun
*Ljusbrun

Kommentarer
Postat av: Elina

ljusbrun! I know u can be it!

2010-04-29 @ 23:45:03
Postat av: Emma

Ljusbrun med ljusare slingor! Har sett en gammal bild då du hade det, och det var galet fint! :O =)

2010-04-29 @ 23:48:15
URL: http://waistdeep.blogg.se/
Postat av: evelinaaadjiiiie

ljuuuuusbrun! :)

2010-05-01 @ 12:31:41
Postat av: amandam

ljusbrun :D jätte fint!!!

2010-05-02 @ 13:53:29
Postat av: Yvonne

Hej!
Måste bara fråga???? Valpen Riki...hur gammal, kommer ifrån? Har själv en liten kille som heter Yoshi och de är otroligt lika varandra! Kanske syskon tänkte jag!

2012-09-07 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0