Wonderful day!

Vaknade rätt sent, (som vanligt)
låg och spelade lite Bubble Town på mitt alldeles pressade dagschema hehe
Skulle fara till thoren och hälsa på linn och delltysh
Träffade kajsa på stan, mycket trevligt,
vi satt och smattra ett tag sen kom linn och sandra dit, vi vandrade runt på stan.
Kajsa hämtade sin hund Viktor hahah lika roligt varje gång, träffade Emmadjie också
Vi satt och solade lite på maxtaket,  seeeen gick jag, dellta, linn och emma till dellta.
Vi alla gick en 2 timmars rutt längst hela stan typ (okej, den va på 45 min men kändes fan som de)

Sen gick vi tillbaka åt nån macka och sen solade vi :)
Pappsen var med kira hos dellta så vi tog med henne och gick på waynes där linn och emma fikade.

Efter de så gick jag hem med kira och busade med henne sen kom pappa och hämtade henne sen tog jag ett lååångt bad och nu sitter jag här PUST





JUSTE, såg också en disney film, älskar disney filmer!
Gjorde de när jag var liten men vi hade inga klassiker (dom som man gillar mest, Aladdin, Skönheten och Odjuret osv)
Så nog därför jag tar igen nu hehe

HAR LETAT EN FILM AAAAAAAAAAAAAASLÄNGE, seriöst tänk på den i flera års tid och ALDRIG kommit på vilken de var, sökt jävel typ också
Fråga min inte varför jag haft den på minnet för har bara sett den en gång typ.
FINALLY Idag hittade jag den!
Här har ni liten början hehe



update: vart besviken på filmen, den var inte alls som jag minns den :( Men roligt ändå :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Dom e ju aldrig så bra som man tyckte när man va mindre, man märker att de alltid är så jävla mycket sång i barnfilmerna och det blir man ju less på, men det e väl det som man asdiggar när man e liten :P Så man kan terra sina föräldrar med alla sånger sen, haha

2010-04-29 @ 13:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0