julafton?

Idag har jag längtat som fan tills julafton!
Tar ju oskulden att fira jul när man inte bor hemma, + tillsammans med älskling.
KÖPa julklappar!! när man faktiskt har lite pengar i fickan.
Då kanske vi har en liten sötkorv också som jag ska för de första älska sönder och krama ihjäl året om, och för de andra leka sönder med i snön!
göra julmysigt hemma!!
JULEN ÄR SÅ MYSIG
GE MIG JUL NU
Massa tända ljus och mörk på dagen och kvällarna.
Baka massa gott, äta gott (även fast julmaten inte imponerar mig, men just för traditionen)
sen när julen och nyår är över så är ju vinterhalvåret rena depressionen.
Dom tankarna fick mig att igenom den här dagen, undra vilka tankar som jag ska nöta imorgon...



Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaså det bli jul hos er :-)

Pappa

2010-08-13 @ 11:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0