real deal

jag har blivit beroende

läser iform tidningar hela tiden på jobbet eftersom de är de enda som erbjuds i fikarummet.
Därför har jag blivit mer motiverad till att sluta röka, äta nyttigt och röra på mig.
Även fast de slinker in nån cigg nu och då och kanske en pizza hehe men bara de inte är varenda dag så tycker jag de är okej.
Äter frukost varje dag, och frukt mellan måltiderna och när jag blir godissugen.
Vi får se hur länge jag orkar, de är ju alltid lättast i början.

Har inhandlat Detox som ska rena kroppen från alla slaggprodukter och med de göra en piggare, minska så kallade "tunga ben" osv
2a dagen idag och återstår 18 dagar av kuren.
Så vi får se hur de går, gick bara på toaletten 20 gången igår -.-
Ska inhandla en pilatesboll också som är guldvärt tydligen (Y)

Älskar mig älskade robin mest av allt, allt är bara så himla bra!
________________________________________________________________________________________________

I helgen har jag bara varit hemma, diskat, plockat undan, vi tvättade
Igår fick Kira vara med oss när pappa stack på motorveckan, vilket gjorde mig mer sugen tills våran lilla baby kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stört

aja idag var jag sugen på att dra och typ shoppa i övik, men gick in på banken och fick tvärändrade planer.
såja, frukost nu, huj
Lite bilder från amies b-day







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0