uppd. 19 augusti

hejsan alla mina icke existerande läsare!

Igår kom pappsen och spontan hämtade mig kring 8 på kvällen.
- Jaha ska vi fara och köpa en ny bil till dig.
börja grina för han är så finast ibland.
Är så stolt över allt jobb han lagt ner på gammaudin åt mig.
Så där satt man på väg till skellefteå.
Tråkigt nog var inte bilen de vi tänkt oss, så då får man bara fortsätta leta helt enkelt.
Men vi fick oss en trevlig biltur och ett gott buremål på en grill efter lång väntan ute i KYLAN, fattar ni hur kallt de börjar bli ute?!

Sen har jag världens finaste pojkvän som alltid är bäst i världen
Vad skulle jag göra utan dig?? ♥

Började i OP-gruppen nu i veckan och de har gått hyffsat bra, de är alltid jobbigt att vara ny.
Hjälper mig inte att jag kanske är sveriges virrigaste människa heller
he köm väl me åra heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Känns rätt mkt att hålla reda på, akut städ, sökare, vilka maskiner får jag torka?, sprita?, inga händer/knän på golvet, blod, är allt tillräckligt rent? hur fan ska jag lära mig hitta överallt?

Nu vill jag bara jobba, spara massor med pengar och sen skaffa mig gymnasiekompetens.
Ska jag städa hela mitt liv eller?
Jag vill hitta någonting som jag verkligen brinner för..
tänk sandra tänk
inte lätt att pressa fram något sånt antar jag.




Kommentarer
Postat av: Moster Pia

Det kommer att ordna sig ska du se. Jag håller tummarna för dig. Kram från moster

2010-08-19 @ 23:22:09
Postat av: Sanna

Gull!



Ja tänk om man hade gymnasiekompetens! Men jag vet inte om jag fått mig nåt glassigare jobb för det? :P

2010-09-02 @ 20:46:47
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0