28 Februari

hur ska jag börja?

I helgen så var vi på lokalfest på ersboda, jag sanna, sandra, elina, ronja och linn travade dit tillsammans.
roligt att Elina ville följa med oss också :D
Kvällen var väl trevlig, de var väl roligast just innan vi skulle fara, och bilresan till max.

Vi sov hemma hos erik jag somnade sist av alla men låg faktiskt otroligt skönt med "stug" täcket hahah

På lördagen så for alla till kvantum och köpte mat, vi lagade kött, ris och currysås OCH beasås otroooligt gott!!
mycket iskall dricka som lindrade bakfyllan.

natten som började bra vart cp stördajo8r 09o2pöoqialalsfa.............a k435!%! "

men de är väl bra nu i guess..
just de, gick och la mig asa tidigt och började läsa en bok för att jag lättare skulle somna efter som jag skulle upp tidigt idag.... mennnn men
"Stenhårt och Iskallt!
mina tjugo år i texas fängelser"
huuuuuur bra som helst.
rekomenderar verkligen.



från lokalfesten , ända bilden som togs av från min kamera.
rätt bra bild för att vara från min mobil :}


boken :D :D


en bild från förra söndan som jag glömt lägga upp, hon var på hundkurs :D
SÅ SÖT!!!!!!!!!

Nu ska jag vänta på simon och thompa som ska komma hit :)

Kommentarer
Postat av: eveeeee

deee va ju jätte kuuul att elina följde..

och att du ens kom? :d ihihihiihahha ;:d

2010-02-28 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0