cruzin with ma

finns ingen skönare terapi än musik

jag dyrkar musik



btw hade jag en sjuk dröm/tänket-innan-man-precis-somnar
jag och pappa bodde i norge, jag var rik som fan
pappa bodde lite utanför i ett stort vitt hus, mycket grönt runt om och en stoor balkong (lite som dom vi va hos med kira)
sen så hade pappa hundar, och jag kom och hälsade på ibland, sen var jag rik, men de kanske jag nämde. ;)
och vi hade stora familje middagar där med massa aktiviteter.
ÅH vad myysigt!!

jag, elina, robin och erik har bara tagit det lugnt i helgen.
igår vad iaf den rooolgaste kvällen/natten.
vi gjorde världens bästa drygning på robin..
hahaha fyfan vad jag skrattade .. länge sen verkligen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0