Deppig

Idag har varit en rätt jobbig dag.
mycket gråt och bråk.
(allt är bra nu, pusss men jobbig dag i stort sätt)
Dagen började med städ och sen disk.
Skulle till arbetsförmedlingen imorse också men mitt feta as lyckades inte kliva upp till de
och igår skulle jag dykt upp på IV och bli presenterad de nya "kursen" jag skulle gå men mitt ännu fetare as klev inte upp till de heller.
VARS ska mitt fittiga liv ta vägen???
jag är en besvikelse för hela familjen och de tär på mig.
Ändå finner jag ingen större kraft inom mig som orkar ändra på de, även fast jag VILL vill vill vill!!
(och flera av er som känner mig kan nog fatta varför......... blir så less på den här skiten, få bort de får bort de få bort de!!)
ge mig medicin för skiten haha seriöst pallar inte längre
jag måste ju kunna leva, men DU, du där inne hindrar mig

Söka jobb måste jag göra iaf, så här kan de bara inte fortsätta

over and fucking out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0