samtalet

whats up daaaaaaaaaawgs
U feeling me...

hahaha glider in och säger de i en publik med bara afro-amerikaner
that SHITS poppin nigga ah ah ah nigaus... thats your name, i heard it in the back of the scene.. the scene there
så blir man shit nervös...
OJ förlåt, bara en av mina huvudfilmer
head movies, ännu en replik stulen från tropic thunder

tillbaka till.. eh ämnet
IDAG idag, har jag varit duktig
-lämnade tillbaka datorn till mamma i TID, och inte en vecka/månad efter förfrågan
-var på bio med robin och såg Snabba Cash, du hörde
glider feta bilar stockholm stockholm kartellen bror
- när vi kom hem så dyng stdade jag och flyttade i garderober (hyllor och dylikt)
- renbäddade jag HELA sängen
- diskade all disk (-4glas)
- torkade golvet i sovrummet
ja du hörde rätt mamma

och är lycklig nu när jag får sitta i en kvart framför datorn.

DRÖMMEN!
(för stunden iaf haha)


MIAMI

MIAMI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0