tankar o funderingar

Låg och tänke innan jag skulle sova.
och allt hamnade helt plötsligt som en dagbok i mobilen.
Som jag knapprade.
Vad skrev ja, ja i stort sett att jag vill resa och växa som människa.
Uppleva och skaffa mig erfarenhet som inte på långa vägar finns att hämta i Sverige.
Om inte minst skaffa mig bilder och minnen.
Tänk dig att kunna öppna fotoalbum efter fotoalbum och bara få äventyret spelas framför ögonen.
För att du HAR upplevt och varit på plats.

Jag vill ha underbara historier att berätta.
Skåla med goda vänner.

Och jag är faktiskt bra exhalterad (VAD HETER DE? :S) inför jobbet som jag kanske kommer få,
gud vad spännande!
ändå,
hööh! kom nyss på att de är EN ny erfarenhet. :D

ska väl runda av


bara för jag var så bruun :O

det fanns lycka

jag har upplevt ren lycka


give it to me braaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0