9 februari -10

haha första gången jag skriver "-10" ser så konstigt ut, man blandar ihop om de är månaden eller året
ba 10 - 07 - 10
HAha på väg till ett riktigt pinsamt slut där, men jag såg de själv innan.

Idag så har vi tvättat.
Sen så lånade jag bilen och for och hämtade post hos mamma och pappa,
ja ni vet ju hur de blir med eftersändpost när man flyttat.
Aja, fick inget viktigt, och sen hade vi 2 sekunders snöbollskrig då jag fick en rakt i fejjan, så springer svinet in.
Men jag tog snö och gjorde en snöboll, hälsade på tanten vid dörren med att sträcka upp handen med snöbollen i. (idiotiskt) gick upp och han fick den i sitt face så att säga.

hm vad mer, JO jag har varit duktigt nu i några dagar i sträck, de har varit CLEANT i köket, ja MAAAMMMA, du såg rätt. + spisen också. inget lämnades kvar för att tas, torkas eller plockas bort av någon annan.
Sen så har jag badat ♥

Fick ha Kira en timma också idag.. baby

Väntar på samtaletttt, ring ring RING för bövelen, är så uppspelt, vad roligt! :D
Avslöjar framöver vad som kommer att sägas i telefonsamtalet.

Vi belönade oss också genom att köpa chips, fanta och brownies för att vi inte åt något onyttigt igår...
men så gick de hahah

Säsong 4 how i met your mother är så sjukt bra btw.
Marchall är så skööön big ups

ja juste ABOUT my sho shopping över internet.. beställde ju fel storlek
så måste sitta och cp vänta för att få rätta storleken nu för då hade dom inte de!!...
phoo

Nu driftar jag bara iväg, lyssnar på busted in the hood, längesen nu haha glömt hur skön den var.
kommenterar reagge medans jag håller på, ääälskar reagge låtar
När det kommer upp en låt på winamp SOM NU...
lutan fyah :)

aja, har sett mycket how i met your mother och dom är ju spontana och new yorkish, tänk dig,
när du kommer till en sån stor stad, miami, los angeles osv
man är ju INGEN då, absolut ingen vet vem du är.
Man gör sig till något på något sätt, en ny area kan börja när som helst, dom möter hundratals nya ansikten varje dag.
Går på dejter, de skulle jag tycka va asroligt, sen nya krogar hela tiden! inge jävla "helg-krogar".
Så skulle jag vilja ha, istället för bajs umeå då det känns som man sett alla en gång förut, eftersom man tydligen har de också. haha

Kommit på ganska mycket om mig själv under en tid nu, att jag var i ett mönster förut att jag inte hann stanna upp och riktigt tänka.
Jag bara följde strömmen känns de som.
Och jag har funderat ganska mycekt på umgänge och att växa upp ( inte de kaxiga väx upp utan att växa för mig)
aja vilket fått mig att inse hur jag är emot personer som jag börjar umgås med...
hur cp annorlunda som helst, tänker de här är  inte jag? eller..
för jag har haft i princip samma umgänge i fleera år, jag har aldrig varit med om att "byta" kompis krets förut..
hur gör man, hahaha
då blir jag iaf jätte konstigt och även fast jag närmat mig nån så driftar jag alltid iväg, för jag är inte van att hålla kvar vid nån annan längre än så?
va fan hjälp mig nu.
Men de är inte så att jag inte trivs nu, men
äsch haha say whaat?

Ska bli roligt att se vad helgen väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0