2010 ska bli ett kanonår, mitt år

jag vill slänga ut 2009 från minnet, and never bring it up again.
har varit ett riktigt pissigt år för mig om jag ser det stora hela.
det slutade bra och dom personerna som gjorde det vet det tror jag.
2010 så välkommen

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
verkligen
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej, jag gör aldrig några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nope
4. Dog någon som stod dig nära? ja, vila i frid
5. Vilka länder besökte du? norge och hämtade kira
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? en utlandsresa och tid till mig själv
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? sommaren
8. Vad var din största framgång 2009? mod till förändring
9. Största misstaget? lögner och svek
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? blånagel? :O
11. Bästa köpet? minns inte
12. Vad spenderade du mest pengar på? fester krogen osv
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? att jag tog körkortet!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? wonderful life låtarna
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? ansträngt mig till skolan och det ekonomiska haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre? slöat
18. Hur tillbringade du julen? Hos mamma med hela stora familjen och sen Robin
19. Blev du kär i år? ja
20. Favoritprogram på TV? entourage, south park och the office
21. Bästa boken du läste i år? läser inte
22. Största musikaliska upptäckten? wonderful life
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns fan inte ens vad jag fick.. ett års sen nu ju :P
25. Något du önskade dig men inte fick? det var de säkert
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var på bowlinghallen och firade med massa kompisar
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? oja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? cool? hahah nej jag vet inte jeans? hahah
29. Vad fick dig att må bra? robin och mamma
30. Vilken kändis var du mest sugen på? colin farrell som varje år, något nytt kanske är frank ;)
31. Vem saknade du? sandra delltoft
32. De bästa nya människorna du träffade? Elina, sen har julia, eve och robin varit underbara 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0