3januari

IMORGON FYLLER JAG ÅR! alltså om 8 timmar :D
19 år,, haha shit för 19 år sen sket morsan ut mig

Igår var jag och Elina och kollade på innebandy på ersäng
Jättemysigt, och av en speciell anledning är jag extra stolt över mig själv.
Efter det så for vi och handlade och sen hem till pappa och hämtade min älskling Kira :)
Gick jag ut en långpromenad här på umedalen, mysigt :)

Inatt skrattade jag så mkt, haha hur kul som helst
vi låg och sa massa konstiga saker för vi inte kunde sova så jävla kul
ke be ni kay se

Imorse klev jag upp svina tidigt för att jag skulle gå ut med madammen hur nöjd som helst drog jag på mig täckbyxor  :D

Hoppas kira är kvar lite längre än planerat så hinner jag ta med henne när jag och elina ska gå ut och gå :)


 


Kommentarer
Postat av: elina

HAHAHHAHA JAG DÖR!!!!!!! vi måste ut snart hhahahahaha

2010-01-03 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0