dryg

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
jag var 9

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

hm... vad nog säkert troligast med dellta

FEM SNACKS DU GILLAR
1. Chocklad
2. chips
3. knäck?
4. glass
5. morötter, gurka och dipp

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
1. cypress hill - busted in the hood
2. lorentz & m. sakarias - baby
3. la coka nostra - gun in your mouth
4. eminem - fack (fråga mig inte varför)
5. m.i.a - paper plane

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1. resa världen runt med familjen
2. ge pengar till nära och kära.
3. skulle ta ett privat flyg till thailand för att sola på förmiddan, på väg till las vegas för en utekväll så stannar jag till i sverige hos morsan och äter. maten som lagas hemma är ju alltid godast
4. ge mamma en bil även fast hon inte behöver
5. köpa ett fet jävla hus med snygga killar i bar överkropp som städar
hahahah nej jag vet inte vad jag skulle göra, chilla på ett hekto kanske? HAHA no seriously


FEM DÅLIGA VANOR
1. äter för mkt haha
2. går ut för sällan i det kalla vädret
3. går aldrig till 100% 
4. är dryg
5. kan vara lite trött för ofta.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. leka med kira
2. förfesta med mamma
3. vara med vänner
4. köra biiil :D
5. ta kort, före nån stal kameran den av mig

FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. magtröja
2. utsvängda jeans
3. långa klänningar, alltså som går typ till vaderna
4. badräkt
5. fakeglasögon

FAVORITLEKSAKER
1. Datorn
2. tv:n
3. mobilen
4. smycken
5. köra bil?

Jag utmanar nån som orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0