TRÖTT!

asså, vi har ju typ vänt på dygnet så satans mkt så då när man försöker gå och lägga sig 12-1 så äre ju omöjligt!!
spelade betapet och lyssnade på soft soft musik, och jag vann!!

igår äre värsta roliga dan :D
Robin ska tattuera sig, och sen ska han tattuera mig nån annan dag

hm whats else... JA
juste.. ELINA.. jag installerade the sims på datorn.. haha hittade spelet hos pappa och då kom jag och tänka på att vi snackat om de och blev taggad :D
fast itne överdriver roligt med laptop mus, men de ska jag fixa hahaha orka satsaRNnn

Idag iaf har jag elina erik och robin ätit kycklingtallrikar, och oj vad gott :P
Nu har vi just spelat betapet, och jag ska spela the sims nu :D



chiao fellasAH

Kommentarer
Postat av: Jea

HAllooooo!! miss ya! Msn imorgon kväll 9?

2010-01-20 @ 21:49:48
URL: http://jeaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0