whats new whats new

Adressändring är på gång iaf, nu ska de bli ändringar :P
och oj så skööönt
slippa här eller där eller här eller där ak oawp r2

Fredag:
Jag var med Elina igår på Rödäng, vi åt popcorn och såg den konstigaste filmen Deadline, och sen "I skuggan av värmen" där Frank Wagner ( haha lika bra att kalla honom det, ja jag vet Joel Kinnaman) är polis och hans flickvän är heroin missbrukare.
Ska se slutet ikväll för en viss herre var så färsk...
Men det var trevligt :)
taack elina fina



Lördag:
vaknade vid antingen halv 9 eller halv 8 då lilla pappa plingade på dörren, och han var så söt.
pusss
ska fara och hälsa på honom nån dag tänkte jag :)

iaf, han släppte in Kira så nu är hon här med mig :D
lillgumman.
haha gick iaf och la mig igen när han farit, och kira gick runt i sovrummet HUR jävla länge som helst.
tassarna. klick klick klick........klick klick klick KLICK.

snick snack hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta?

2010-01-19 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0