första jobbdagen

Känns väl sådär, har inte kunnat sova inatt så bra, klarvaken vid 4 -.-
Har varit nervös som fan, men de kommer nog gå bra.. Robin tror på mig :)
Jobbar till 13:45 (Y)
Sen blir de att handla med Jessica och Amandam.

LYSTRING alla studentagare som jag känner och skulle jätte gärna vilja fara och se på!!!
Jag jobbar på torsdag troligast, så om ni inte ser mitt face där eller undrar vars jag är, så ja på jobbet -.-
tajmingen

Så de kanske inte blir något valpköp för oss än :( :(
Vet ändå att jag kommer skaffa en puppie för eller senare så :}



Får inte glömma heller att Sandras födelsedag i helgen var toppen!!
Tack för allt, de gjorde du braa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0