3 Mars

Mars, alltså redan?
det går fan fort! Alla som ska ta studenten och skrika halsen av sig, de är ju bara bra för er!
min enda anledning till varför de är bra att de går fort är väl bara att de blir varmare, närmare sommaren!!!!!!
oj vad jag längtar
Eriks stuga eliinaaa!! :D

Igår så satt vi bara hemma såg tv osv :) myyyyyyys

Ja juste, Kira ska vara med oss hela veckan för att dom håller på göra lägenheter i källaren där pappa bor, lika bra att ha hon här så hon ska slippa höra allt oljud :)
Tänkte fara och lämna datorn idag på skolan.
Så vi måste börja dela dator som vi slippt göra ett tag för eriks dator har varit här.
what to do, what to do
jag längtar tills jag får nått sorts jobb med en diecent lön så ska jag spara ihop till en dator :D :D :D

hehe

Kommentarer
Postat av: Elina

ja men det är jag nog inte men vi far ju ändå :) vi måste hålla kontakten medans jag är där! men du är den första jag kommer ringa om det händer något roligt eller hemskt där nere, hoho :)

2010-03-03 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0