4 mars

Igår var jag och lämnade igen datorn, stolt för att jag orkade :D
och vem mötte jag inte på skolan (gick dock och letade med hopp om att hon var där)
jo  delltyyssschh! amie och emma :)
Så hon fick en ride hem, ankan var där så de var roligt att sitta och små snacka med doom.
For sen till pappa lämnade bilen, han kom förbi senare och lämnade maaaaaat, något annat än makaroner och köttbullar, fiskpinnar och mos
utan
Ärtsoppa, köttsoppa KÖTTFÄRS! den godaste av dem alla också.
Så idag hoppas jag på att få äta köttfärssås :D

I helgen tänkte jag sandraa. du och jag yesh
Extrem och sen en kväll du å en jaog :)

ELINAa, ni får ha de så skitkul nu i stockholm :D

puss från mig och kira till alla!!

och tänkte bara bjuda på lite bilder
saknar min kameraaaaaaa

 

 

 

 

 



 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

ja men perfekt! nu åker vi snart... ska bara förbi skolan och skriva ett prov. vi får höras ikväll kanske? puss :) ha så kul här hemma!

2010-03-04 @ 13:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0