beibi

Never thought this would happen' to me


HALlå alla som läser min blogg, vilket blir hej du hahah hE

kom precis från Ungdomsslussen och tyckte de gick väldans bra :)
har lite framtidsplaner nu men vi ser väl, ännu bara början på nått nytt?

Väntar på mamma, och hoppas palle vill fara och kolla på skor med oss :D
Är absolut inte hungrig eller nånting så får väl bara sitta här vid datorn och avnjuta några sköna.

Hade en jätte trevlig och skön kväll igår vilket behövdes, och du är bara bästtttt
Ikväll ska jag vara med en annan bäst hjefel, delltoft
Vi ska äta god mat (tror vi haha) och bara chilla
ska ringa elina också, juste!
Men ringer nog senare, hon är väl i backen och åker bräda, hoppas dom har fint väder!

Tills vidare ska ni oj, Du som läser min blogg ha en jävligt bra dag!!
för de kommer iallafall jag ha :)

PUSS
HEJ

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0