Fredag

Tog bort piercingen i läppen alldeles nyss, tror jag ska låta de växa igen (om de gör de :S någon som vet?)
Och längtar tills våren och sommaren, slippa frysa för de första! slippa klä på sig när man ska ut, vilket jag fortfarande inte gör typ hahah
och sola!
iår ska bli ett solarår för mig OM vädret tillåter, vill jobba jävel och fara utomlands också
jag vill så mkt!
banta också men de går inte, mat är FÖR gott!

Ida hoppas jag att jag kan skramla ihop lite pengar så jag kan fara ut och inte sitta hemma och slappa.
Vill gå en promenad i det vackra vädret, men orken tar över haha

ska sätta mig och sola iaf men något varmt i handen
AND THATS JUST GREAT, kom på att mina cigg är slut också.. damnit

peace to ron g, brucy b, kid capri
hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0