happy to find someone like me

jadu, vart en kväll utan händelser
tänkte låna bilen och fara ut på några ärenden men de gick ju åt fanders när pappa skulle ha bilen.
Så de vart en sysslolös kväll
tänkte fara till hörnefors och vara hundvakt med robban, men de vart så drygt och bögigt med buss och hem imorrn.
fårbli en annan gång.

Tjejerna har kul i strömbäck också, roligt att höra. :)
Längtar tills imorgon, för då kommer Elina hem :D

Satt in bilder i fotoalbum, roligare med lite nya bilder :)
Tog mig tid att sätta in en bild i en av mammas ramar på väggen också, en bild på mig och henne.

har inga cigghorer heller.......inget går min väg.
har 100:- kronor som far var allt för generös (..............) att dela ut till mig när han kom förbi.
mitt gods haha

JADU................................................................................................................................................
sitter bara och skriver för jag vill skingra tankarna, lyssnar på roomservice i bakgrunden.
Så värdelöst de har blivit då, var nästan taggad att se de, MEEN.. då avslöjar dom i princip hur de kommar att se ut i slutet.... jahaa men oj var roligt, jag som hade sett fram emot att se er snickra och måla bara??
what to do what to do, kanske ska ta en promenad på 4293 timmar, ba gå och gå
köpa ett paket cigaretter på vägen vilket känns äckligt men vill ha nått å suga på när de andra försvann HAHA
vad rolig jag var då

men jaha?

berättade jag att jag var på arbetsförmedlingen, ett möte på en dryyyg halvtimma.
vafan gör jag här tänkte jag.
en random bekant morsa jobbar där, så hon kom in och stod vi dörren och jag såg i ögonvrån hur hon kollade bak på mig hela tiden, tillslut tvingade jag ögonen att kolla dit, då ler hon dirr och nickar "hej" mot mig.
ler en sekund, går tillbaka till mitt stoneface och att inte inta uppmärksamhet på vad som sägs därframme.
sa dom, meriter?
vad har jag för meriter?
log för mig själv också när han som står där framme ser ut som en mc-förare, gängmedlem haha
undra vilket gäng han är med i tänkte jag...umeow hd´s - ride for fame
dundrar in på frasserundan
- eeeee a stripes. på dålig engelska säger han
försäljaren kollar konstigt
han tar av sig pilot brillorna snabbt och säger nervöst och tydligt :mellan stripps tack

Oj, vandrade iväg ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhakkkkkkkklwwwwwwwwwwwwwww

värt liv, hej


Kommentarer
Postat av: elinababenuknowwwwwwwhihihi

hihi ja imorgon kommer jag hem! vad kul vi ska ha, ta ikapp allt! PUSSSPUSS saknar dig!!!!!! <3

2010-03-10 @ 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0