jobbigt

Haha har aldrig gråtit så mkt över en kille...
fattar inte, brukade göra narr av folk som gjorde de, haha fattade inte riktigt.
Eller nog har man varit ledsen, men inte såhär, de är sjukt.
Gråtit ögonen ur sig
trodde aldrig jag skulle tappa matlusten heller, har ätit som en gris och tillslut vart jag mätt
JAG ÄR BOTAD hahah

wowwwwww
nä men de är inte kul alltså, vad gör man
känns ba jaha?
vad händer nu

ganska mycket ord utan handling men har ingenting annat att skriva för det har inte hänt så mkt.
Igår for jag runt och hämtade grejjer från robin och pappa och samlade allt hemma hos mamma.
Fortfarande kvar lite små saker hos pappa, men vart jobbigt att ta allting för Viktor har flyttat hem till pappa så de är jävligt stökigt och grejjer överallt.
Har varit jävligt splittrad pga man har inte haft ett hem typ,
alla grejjer var sprida över hela stan.
SÅ jag hoppas att jag kan samla ihop alla saker hos mamma
För hos mamma har man alltid koll på saker, både hon och jag är för att rensa och sortera.

Men det finns fan inget jag längtar till mer än att flytta hemifrån nu.
Då krävs ett jobb förståss och hur svårt ska de vara att fixa ett horjobb?
Jo rätt uppkäftigt i min situation.
Trodde att jag skulle på arbetsförmedlingen klockan 10 men de var ju förståss den 10 mars kl 13 hahah
tur att jag märkte de efter att jag vaknat, surat över att måsta gå upp, klivit upp, lagat frukost, klätt på mig.
haha jaa, så bara och vänta, ingen ide att gå och lägga sig nu.
Måste fixa ett horbankkort också.. mitt är ju gone with the wind för jag är så jävla satans slarvig ibland.
juste,
ska sälja min säng och lite saker också och hoppas jag kan köpa en 1,40s inom snar framtid.

aja orkar inte skriva nå mer nu
fu, över och ut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0