never missed me

Igår så kom Elina hit till mamma, vi snackade bara av oss (vilket var otroligt skönt) åt godis och kladdkaka :)
puss på henne!

Idag så vaknade jag vid 9 nånting ???
Somnade om och syrran väckte mig av ett telefonsamtal, hon skulle komma hit och sy om en spindelmannen socke till et mobilfodral.
Jag vart sugen och tog vatten över huvudet när hon gick, pillrade med en jacka jag ska korta ner och sen tog bort ett tyg från en väska jag också måste sy om, hittade 30 spänn också!
YEY RIK IGEN!


Ikväll ska jag vara med Elina, kanske vi far ut på five. fårse
huj så länge


Kommentarer
Postat av: amie

hehe joo men det e bra!! :D

2010-03-13 @ 16:56:43
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0