spotify?


(min läpppiercing borta, notera på bilden, vad tycks?)
hade ingen passande rubrik...
men tycker om spotify, till en viss gräns måste nämnas....
de finns ju fan inte många låtar, själva konceptet är hur skönt som helst, men FLER LÅTAR SPOTIFY!

med de undanklarat så kan jag berätta att jag hade en jätte trevlig kväll igår, mycket skratt hahah
drygt att se på nothing hill, den tystaste stunden i våra liv typ, man hörde nån som satt och tuggade på nånting.
ANYWHOOO
såg shottas också
skrattade lite mer

eeh, somnade efter ett avsnitt av nån tonåring som hade fått barn vid 14 eller vare va...
sen såg ja solsidan också hahah hade större förväntningar men bara ett avsnitt än så länge.
Eller sitter de ihop?
änsålänge, än sålänge, änså länge?

ska iaf vänta på mat nu, mamma lagar RIS OCH KORVSTROGANOF! stöööööört gott :D med soya

vad händer ikväll?
ja juste alla har ju sportlov! haha
ÄNTLIIGEN, nån är ledig som jag

jag är sugen på att fara till vännas dellta..
vill se the house, tidis, disseman, och såklart ankan och björn :)
plan something maybe?

ska gå ut på en ciggarett nu, ja juste, jag röker så otroligt mycket mindre nu
känns fan skönt
vart ganska mycket där en tid
meeeeeeeen, pengarna ger ju inte vika haha

vaFAN hrä stiter jga ohc bablbar
JEH

Kommentarer
Postat av: Elina

jävlar vad snygg du eee!

men inte fan kan du svara eller ringa upp...

2010-03-08 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0