Feelings come and go

Idag är jag uppe som ni ser 07.10 WTF?!
Kunde inte somna om när Robin väcker mig innan han far på jobbet...asm

Idag ska jag fara på AF, först ett litet föredrag om hur de är att vara personlig assistent och sen kl 11 en intervju med dom från nån personlig A. firma haha
Får väl se hur de går, måste ju fara på sånt där som AF skickar en på... har inte så höga förväntningar
Ett sånt jobb är nog ingenting för mig, borde inte vara där man ska ta hand och vårda om folk, varken jag eller mamma tycker om sånt. (ja när de gäller jobbrelaterat iaf sjukhus och torka folk i rumpan osv haha)

Igår GICK jag från Grubbe/Umedalen till stan, mötte sandra halvvägs dock men dryyyyyyyygt som fan, fick ont vid höften på kvällen :(
Vi drygade runt lite, jag köpte den godaste visuvion på lovely!!
Linn kom förbi och vi såg lite nya the hills (vad fan har Heidi gjort med sig själv?)
Sen på kvällen for jag ner och hälsade på linn och emma där de var full rulle, hårfärgning och ... de var allt haha
Träffade en av Robins gamla tjejkompis som var jätte trevlig när jag kom hem
Blev en sen kväll men defenitivt värt de!

PUSS på min robin och dom bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0