Vacker väder!

Så jäkla vackert de är ute, jag var nyss ute på en cigg och satt och njöt för att de var dimma, träden var gröna och det är fuktigt så de luktar riktig sommar..
Ska gå ut igen, tihii

Idag var en skön dag, sov ut imorse och steg upp rätt nöjd, skulle ner på stan och fixa lite saker.
Efter allt var klart så var jag defenitivt nöjd tills vidare iaf.
Köpte hårfärg idag, dom billiga på HM hehe
Så nu har jag mörkbrunt espresso för att vara exakt, vart faktiskt riktigt nöjd.
Jag får bara vänja mig att jag är en brunett, de klär mig inte att vara ljushårig, haha

Åt kyckling och ris med pälsk, haha de vidrigaste ordet idag är pälsk och PÄHlskling... riktigt tryck fram PÄH..
NOG om de

Vill ha en biiiiiiil, en sprillans ny fin bil, en liten audi a3 snälla?
Och sen vill jag fara utomland och bli utomlandsbrun och bara NJUTA kanske lite hej
(kommer hem helt solbränd och röd och hur ful som helst lätt)
Mer då, jooooooo jag vill ha ett Jobb och en lägenhet som jag kan dekorera med alla mina jobbpengar

De är så här de ska kännas, var rädd att jag glömt bort och aldrig skulle få känna mig glad och pirrig.
Men här sitter jag, stressen som bortblåst och tycker att saker och ting bara kan gå uppåt nu.
Älskar mamma för hon är den mest förstående bästa mamman i världen och utan henne så vet jag inte vad alltså.
Mina vänner ♥
och bobbin såklart

Men nu distraherade wolfman mig med ljudnivå 30 på tv (mycket högt)
har nyligen fått reda på att jag är döv hahah
kanske ouppmärksam dah?
Robin ligger i vanlig ordning på soffan och snarkar ÄVEN fast han borde ligga i sängen så jag kan bre ut mig o se film... nånting saknas..
jo Jag ute på en cigg
hujj!

ps. jag mår bra


bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0