never look back in anger

Snart är de dax, ganska exakt 1 månad kvar tills vi flyttar!!
Kommer bli så stöööööööööööööööööööööööööört skönt.
Måste börja packa också vilket vi ej har gjort -.-

Snart ska jag bege mig av till mamma säga hej, och sedan till pappa som idag ska få äran att skjutsa mig en timma tidigt på jobbet.
Ikväll ska han nämligen ta mig bil och se om de går att fixa till en SJUKT tröga ratten och bromsarna.
Sen är de ju en miljon elfel på den också men
Kanske försvinner något av pipen som färddatorn varnar för .
Ja just de, spolarvätska måste fyllas på
Att man inte förstod vilken uppmärksamhet en bil måste ha?

Fan måste hitta nån sak jag kan ha på överkroppen när jag ska träda fram som självaste catwoman om de nu blir nått.

Nu ska jag kika in på arbetsförmedlingen och kolla om dom har några schyssta jobb att erbjuda.
BÖRJA ALDRIG STÄDA PÅ SJUKHUSET!!
Så, nu har jag nog sagt mitt

peace















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0