sjuka dagar

Idag på jobbet så var de 4st sjuka från min grupp, vilket gjorde att jag och carola fick täcka upp en hel del områden vi inte har i vanliga fall.
Våran måndag som brukar vara hyffsat lugn.
Jävla va ja vill vara ledig vid Jul, men som nybörjare slängs man ju längst bak i ledet direkt.

I helgen, närmare bestämt i lördags så skulle jag skjutsa hem min älskade robin från krogen, jaja sliten som jag var hoppade jag in i bilen. (han hade ju annan skjuts från början, men det blev ju inget)
Väl utanför Max e4an, där alla som vanligt samlats efter en händelselös kväll på krogarna, vinkade in Robin till bilen, men ojdå 2 tjejer ska också åka med för att dom tydligen bor på vägen, med min tillåtelse så hoppar tjejerna likt horer in i baksätet.
Nä men de räckte inte med de utan en av tjejerna ska sitta mitt emellan framsätena med en tondöv röst i 100decibell o skrika, inte berätta..skrika ut hur hennes pojkvän inte får göra som han vill när han varit dum.
oj oj ojdå, hårda bud tänkte jag och suckade tjejen i face.
Slängde ut första tjejen vid coop på grubbe, inte den tondöva såklart.
NÅVÄL tänkte jag
2 kurvor efter så tappar bilen grepp och vi rakt in i ett buskage och pajjar höger framhjul.
HJÄRTA DEN KVÄLLEN!
kör hem, låser bilen och går in utan de minsta ord sagt, lite glad över att slippa skjutsa hem miss operasångare :)

De va min lördag


Kommentarer
Postat av: Millies mamma

HAHAHHAAHAHHAH! Du e ju störtskön!

2010-11-16 @ 23:06:08
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0